بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 ادبی ادبی .

ادبی

تور کیش یا تور مشهد

انتخاب مقصد سفر برای افرادی که دوست دارند از تعطیلات خود برای یک سفر مناسب استفاده کنند  همیشه کار ساده ای نیست .

 

برای نمونه مسافران زیادی وجود دارند که برای یک سفر داخلی خوب بین انتخاب تور کیش و یا تور مشهد تردید دارند .

از این رو در این مقاله سعی میکنیم برخی از ویژگی های این دو مقصد را بررسی نماییم تا کار برای انتخاب این دسته از مسافرین کمی ساده تر گردد

 ØªÙˆØ± کیش

برخی از جاذبه های کیش : 

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش

این باغ وحش زیبا یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره به شمار می رود. حیوانات مختلفی از قبیل شیر، روباه، آهو، شغال، میمون های سنجابی، گوزن و اسب و ... در این پارک نگهداری می شوند. یکی از جاذبه های این باغ حش، وجود آهوانی است  که آزادانه در اینجا زندگی می کنند. هم چنین قطاری در این پارک قرار دارد که گردشگران و مسافران تور کیش را به نقاط مختلف این بوستان زیبا می برد. دیدن آهوان آزاد و فضای سرسبز و زیبای این باغ وحش آرامش خاصی به بازدیدکنندگان می دهد. . ضمنا اگرشما  نگران هزینه های سفر خود از جمله هزینه های بلیط کیش  و رزرو هتل هستید پیشنهاد خوب این است که از تورهای لحظه آخری استفاده نمایید . تور لحظه آخری کیش  معمولا اندکی زمانی پیش از پرواز توسط آژانسهای مسافرتی ارائه میشود و نکته جالب اینکه گاهی قیمت این تورها 50 در صد پایینتر از قیمت حالت عادی است .

کشتی یونانی

مالکیت این کشتی به ایران، یونان و انگلستان مربوط می شود و اواسط سال 1345 به گل نشسته است. این کشتی اسامی مختلفی داشته و یکی از اسامی خارجی آن امپایر تروپت و از اسامی ایرانی می توان کوروش پارسی و همدان را نام برد. در زمانی که این کشتی به گل نشست، تلاش زیادی برای کشیدن آن کردند ولی موفق نشدند پس تصمیم گرفتند که کشتی را رها کنند. هنوز علت به گل  نشستن این کشتی مشخص نیست. این کشتی بزرگ متاسفانه بر اثر گذشت زمان بسیار فرسوده شده است ولی هنوز یکی از جاذبه های جزیزه کیش به حساب می آید و سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این کشتی به جزیره کیش سفر می کنند. شاید به واسطه همین دیدنیهای بکر هم باشد که خیلی از گردشگران داخلی تور کیش را به تورهای مشابهی مانند تور دبی ترجیح میدهند  ، دیدنیهایی مانند این کشتی زیبا که البته باید برای نگهداری از آن بیشتر کوشید .دیدن این کشتی وسط دریای نیلگون خلیج فارس زیباترین منظره را پدید می آورد. اگر علاقه زیادی به عکاسی دارید، کشتی یونانی بهترین سوژه است، البته ممکن است در سایت ها عکس هایی از داخل کشتی دیده باشید ولی شما به هیچ وجه نمی توانید به آنجا بروید و این عکس ها توسط غواصان حرفه ایی گرفته شده است. پیشنهاد می کنم هنگام غروب آفتاب به کشتی یونانی بروید تا شاهد زیباترین مناظر در طول عمرتان باشید. هم چنین  در کنار کشتی یونانی، تفریحاتی را برای گردشگران به وجود آورده اند مثلا می توانید با پرداخت هزینه، شتر سواری را در کنار ساحل تجربه کنید، هم چنین وجود پارک ساحلی در نزدیکی کشتی یونانی یک امتیاز محسوب می شود و می توانید علاوه بر گذراندن اوقات خوش در این پارک ساحلی از دیدن کشتی یونانی لذت ببرید. پیشنهاد می کنم تا دیر نشده کشتی یونانی را ببینید زیرا معلوم نیست که تا چه مدت این کشتی فرسوده بتواند دوام بیاورد و هر لحظه ممکن است، غرق شود.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی در قرن نهم هجری در کنترل پرتغالی ها بوده و این جزیره مرکز فعالیت های بازرگانی و تاسیسات لشکری آنها واقع شده بود ولی امروزه فقط بخشی از ویرانه های دهکده پرتغالی و دژ دفاعیشان باقی مانده است. این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود. جمعیت این جزیره  بسیار کم و 191 نفر است و سن اکثر افراد بومی بالای 40 سال است و تجارت آنها ماهیگری است. چند سال پیش حتی امکانات رفاهی مانند آب آشامیدنی و برق نداشتند ولی خوشبختانه چند سالی است که دولت آب و برق در اختیار آنها قرار داده و حتی خاک این منطقه حاصلخیر نبوده و خاک مناسب برای رشد گیاهان از شهر های دیگر به این جزیره آورده شده است. تیر ماه سال گذشته بندر و فرودگاه هندورابی تاسیس شده است. برای رفت و آمد به این جزیره هم مسیر دریایی و هم مسیر هوایی وجود دارد که البته فعلا مسیر دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آثار باستانی این جزیره، یک روستای تخریب شده به نام الدورات و الصرات  را می توان نام برد.  ابتدا بومیان  برای بازدید کردن گردشگران از جزیره مقاومت نشان می دادند و حتی اطراف منطقه دیوار بتونی کشیده بودند ولی خوشبختانه به دلیل اینکه دولت امکانات رفاهی در اختیار آنها قرار داد، بلاخره بومیان اجازه بازدید از جزیره را دادند ولی ممکن است اگر به بازدید این جزیره بروید، آنها در خانه هایشان بمانند. این منطقه بکر است و هیچ ساخت و سازی درون آن انجام نشده تا بافت جزیره حفظ شود ولی فقط برای گردشگران، رستوران و 3 نوع چادر ایرانی، عربی و ایتالیایی در نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان می توانند شب را در این چادر ها سپری کنند. حتما به رستوران این جزیره بروید و از منوی غذایی، غذای مخصوص جزیره که ماهی قطب نام دارد را سفارش بدهید. این غذا بسیار خوشمزه است و به شیوه سنتی بومیان این منطقه درست شده است. در این جزیره فقط یک مدرسه وجود دارد که تا مقطع ابتدایی است و اگر بومیان قصد ادامه تحصیل داشته باشند باید از جزیره خارج شوند. احتمالا تا سال آینده امکانات تفریحی شامل جت اسکی، قایق سواری و حتی غواصی به این منطقه منتقل می شود. در آینده  ممکن است تور کیش، شامل 4 روز جزیره کیش و 3 روز جزیره هندورابی شود. یکی از شگفتی های این جزیره آب این منطقه است که از تمیزترین و زلال ترین آب های جهان محسوب می شود. خب اگه شما هم برای تعطیلات نوروز به فکر بازدید از این جزیره رویایی افتادید پیشنهاد میکنیم همین الان بلیط کیش نوروز را رزرو کنید پیش از اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات  به قیمت ها افزایش بیابد.

شهر کاریز

شهر کاریز یکی از مکان های گردشگری و تاریخی جزیره کیش به شمار می رود. مجمومه کاریز شامل مسیرهای زیرزمینی است که برای هدایت آب ایجاد شده اند. در ابتدا این شهر مورد توجه گردشگران نبود ولی به علت آب شیرین و هوای خنک مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود. این امکان در این شهر وجود دارد که بتوانید در مسیر آب حرکت کنید.

درخت لور

یکی از جاذبه های جزیره کیش درخت همیشه سبز لور است. اگر به روستای حریره رفتید، حتما این درخت بزرگ را مشاهده می کنید. ظاهر عجیب و تنومند این درخت توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. ریشه های زیاد این درخت ظاهری شگفت انگیز به آن داده است. بومیان این جزیره این درخت را مقدس میدانند به همین دلیل پارچه هایی را به درخت گره زدند تا آرزوهایشان برآورده شود. با این همه زیبایی وجاذبه طبیعی همین الان برای رزرو آنلاین تور کیش دست به کار شوید .

آژانس مسافرتی چهارفصل  این امکان رو برای شما فراهم میکنه تا به راحتی بتونید تور خودتون رو آنلاین رزرو کنید .

تفریحات آبی

یکی از تفریحات جالب جزیره کیش جت اسکی است، می توانید با ده دقیقه آموزش یک جت اسکی کرایه کنید و در دریای نیلگون خلیج فارس ساعات خوشی را سپری کنید. یکی دیگر از تفریحات لذت بخش پاراسل است، به این صورت که شما سوار بر چتر شده و توسط یک قایق کشیده می شوید و به آسمان می روید و می توانید از بالا از مناظر اطراف لذت ببرید. تیوپ هایی هم  برای کرایه هست که توسط یک قایق به سرعت کشیده می شود که هیجان واقعی را با آن تجربه  می کنید. اسکوتر دریایی که از هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش محسوب می شود که با کمک مربی به عمق دریا می روید و از دیدن دنیای زیر آب لذت میبرید.

اما در مورد تور مشهد

کدام هتل ها بهترین انتخاب برای اقامت در مشهد هستند؟ قیمت هتل های مشهد در تعطیلات نوروز چگونه است ؟ با هواپیما سفر کنیم یا قطار؟ سفر با خودرو شخصی بهتر است یا خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی؟ اقامت در خانه های اجاره ای بهتر است یا رزرو هتل؟

تور مشهد

شور و شوق زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) یکی از مهمترین دلایل انتخاب تور مشهد است؛ اما چه جاذبه ها و دلایل دیگری برای سفر مشهد وجود دارد؟ مراکز خرید، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی، پارک های تفریحی و پارک آبی و هتل لوکس و لاکچری، این شهر را به یکی از مدرین ترین و پر بازدید ترین کلان شهر های ایران تبدیل کرده است.

سفر با خودروی شخصی در تعطیلات نوروزی ویژگی های خاص خودش را دارد و همیشه خاطره ساز است ولی برای ساکنان شهر هایی که فاصله زیادی با مشهد دارند قطعا سفر با هواپیما، قطار یا اتوبوس بهتر است زیرا مسافرت طولانی با خودرو شخصی میتواند کمی خسته کننده باشد. اما خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی و سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل میتواند هزینه های بیشتری داشته باشد ولی اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشید بهترین انتخاب است. بهترین هتل های مشهد هتل های مشهد به دو نوع هتل های لوکس و گران قیمت و هتل های معمولی ارزان قیمت دسته بندی می شوند. از جمله هتل های لوکس و گران قیمت در شهر مشهد می توان به هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل ایران مشهد و... اشاره کرد. از هتل های ارزان قیمت جهت اقامت مسافران تور ارزان مشهد می توان به هتل تهران، هتل رضا، هتل بارانا، هتل توکل، هتل فیروزه توس و... اشاره کرد. بهترین توصیه این است که برای بررسی قیمت تور مشهد به وب سایت آٓژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net مراجعه کنید.

بهترین مراکز خرید مشهد

از نظر بسیاری از مسافران مشهد بهترین فعالیت بعد از زیارت مرقد امام رضا، گشت و گذار در مراکز خرید مشهد و خرید سوغاتی و صنایع دستی است. مشهد مملو از بازار های قدیمی و مراکز خرید مدرن است. از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید مشهد، مرکز تجاری الماس شرق، مرکز خرید آلمان، مشهد مال، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید کاسپین مد و... اشاره کرد.

مراکز تفریحی و گردشگری مشهد

قطعا حرم امام رضا (ع) مهم ترین جاذبه گردشگری و یکی از مراکز مذهبی مهم و پر بازدید در ایران است. اما مشهد جاذبه های تاریخی و گردشگری دیگری نیز دارد که از مهم ترین ان ها می توان به ارامگاه فردوسی و و نادر شاه اشاره کرد که از مهم ترین ابنیه تاریخی مشهد هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۶:۳۰ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

دفاتر پلمپ

دفاتر پلمپ
Home  دفاتر پلمپ
 
دفتر روزنامه و دفتر کل چیست ؟
همانطور که ذکر شد این دفترها بشکل دفتر کل و روزنامه هستند.

دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است .

دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد.

قابل ذکر است دفاتر قانونی مورد تایید سازمان امور مالیاتی، دفاتری می باشند که بر اساس

مقررات مفاد ۱۱و ۱۲ قانون تجارت تصویب شده در تاریخ ۱۳۱۱ در اداره ثبت اسناد و دفتر

مشاغل از سوی ادارات امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.

ثبت بینش در این مقاله به پیگیری دفاتر پلمپ و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت .
روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری می‌شود.

پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.

این دفاتر در پایان هر سال مالی باید به اداره مالیات تسلیم نماید. حتی اگر آن دفتر خالی و سفید باشد و فعالیتی در آن درج نشده باشد.
 
 
 
 
 
اخذ دفاتر پلمپ
هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید.

بطور مثال برای دریافت دفاتر پلمپ شده سال 97 تا پایان اسفند سال 96 باید اقدام کرد. مگر آنکه همه صفحات آن؛ قبل از پایان سال مالی تمام شود. در این حالت میتوانند جدید دریافت کرد.
پیگیری دفاتر پلمپ
می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.

سپس مراحل اینترنتی آنرا طی کنید.
 
دلایل رد پلمپ دفاتر :
چنانچه از دفاتر سال های قبل استفاده شود .
از دلایل آن، وارد کردن اطلاعات غیرواقعی است.
چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد.
زمانیکه صفحات بیش از حد سفید گذاشته شوند و نیز سفید ماندن همه صفحات بمنظور سو استفاده
ثبت کردن یک یا چند فعالیت
تراشیدن، پاک یا محو کردن و یا مخدوش کردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد یک یا چند برگ باشد.
مدارک مورد نیاز اخذ دفاتر پلمپ :
تصویر تمامی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل در “دفترخانه اسناد رسمی یا توسط وکیل قانونی شرکت” همگی اعضای موسسه
اسکن روزنامه رسمی تاسیس
اسکن روزنامه رسمی که درآن آخرین تغییرات درج شده باشد
مهر شرکت
 
 
 

 
هزینه دفاتر پلمپ :
هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود .

در گام نخست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ قانونی ، وجه مربوط به  ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست است.

سپس به پرداخت هزینه مربوط به خود دفترها و هزینه ارسال آن برای متقاضیان ، اقدام می کنید .

پیش از هر اقدامی جهت پیگیری دفاتر پلمپ با ما تماس بگیرید .
 
 
 
 
ثبت بینش با دارا بودن کادر مشاوره متخصص ، با سابقه و زبده خود

در خصوص هر گونه مسائل حقوقی و ثبتی از قبیل :

دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی ، ثبت شرکت و سایر خدمات

آماده خدمتگذاری به شما متقاضیان گرامی می باشد.
تماس با ما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۲:۱۰ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

کد اقتصادی

کد اقتصادی
Home  کد اقتصادی
 
کد اقتصادی
دریافت کد اقتصادی یکی از مهمترین وظایف تجار، شرکت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامی شرکت ها تا دو ماه پس از ثبت شرکت موظف به اخذ کد اقتصادی و انجام امور مالیاتی مربوطه می باشند. پیگیری دریافت این کد دارای اهمیت زیادی می باشد و جهت اموری همچون گرفتن کارت بازرگانی ، گواهی ارزش افزوده ، شرکت نمودن در مناقصه و مزایده ها ، عقد کردن هر گونه قرارداد تجاری با اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ارائه اظهارنامه های مالیاتی و ارزش افزوده ضروری می باشد.
 
 
 
دریافت کد اقتصادی
ب. افراد غیر مکلف به دریافت شماره اقتصادی
مسجدها و هییت های مذهبی.
افراد حقیقی که به فعالیت های هنری آهنگسازی و فیلمسازی و فعالیت‌های مرتبط ،
طراحی، خطاطی ، نقاشی ،
ترجمه‌ کتب ، گرافیک ، ویراستاری ، و نویسندگی مشغول می باشند.
افراد حقیقی که به فعالیت پیمانکاری اشتغال دارند و شرایط ذکر شده در بند ۲ الف طبق دستورالعمل را ندارند. (  مشروط براینکه میزان عهد یا مبلغ دریافتی همه تعهدهای آنها در یک‌ سال شمسی از مبلغ ۵۰ میلیون ریال بیشتر نباشد. )
الف. افراد مکلف به دریافت شماره اقتصادی
افراد حقوقی که به ساخت و پخش کالا ، مونتاژ و همچنین به کارهای خدماتی مشغول هستند.
افراد حقیقی که به ساخت و پخش کالا، مونتاژ و نیز کارهای خدماتی اشتغال دارند و دارای جواز کسب‌ وکار از مراجع مربوطه یا دارای محلی برای فعالیت تجاری می باشند.
 
 
 
پیگیری کد اقتصادی
 
در این بخش مدارک و مراحل لازم جهت اخذ شماره اقتصادی  را عنوان می داریم .

ولیکن به علت آنکه مراحل و مراتب ثبت کد اقتصادی زیاد است و معمولا افراد در زمینه پیگیری کد اقتصادی دچار مشکل شده ویا سوالاتی برای آن ها بوجود می آید، کارشناسان و مشاوران ثبت بینش نیز آماده پاسخگویی به شما متقاضیان گرامی خواهند بود.
 
 
 

مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی فعلی
ابتدا دریافت دفترچه از واحد اطلاعات و خدمات ادراه ی دارایی و تکمیل دقیق و کامل آن
دریافت فرم های مربوطه از واحد ثبت و شناسایی ادراه ی دارایی و تکمیل دقیق و صحیح آنها
کپی از شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضای هیئت مدیره
کپی از آگهی تاسیس شرکت ثبت شده و تغییرات ثبتی آن در روزنامه و در دو نسخه
کپی از اساسنامه شرکت ثبت شده
کپی از اظهارنامه ی شرکت مورد نظر
کپی از آگهی منتشر شده شرکت در روزنامه ی رسمی و تغییرات آن
کپی از پروانه بهره برداری یا در صورت موجود بودن از مجوزهای رسمی تاسیس
کپی از سند مالکیت محل تاسیس قانونی شرکت که در روزنامه ی آگهی شده و یا کپی از قرارداد اجاره ی مورد تایید واحد مالیاتی محل قرارگیری ملک
نامه از شروع یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی از این نامه پس از ثبت در دبیرخانه اسناد رسمی
به اداره ی دارایی باید مالیات حق تمبر پرداخت شود .
دیگر مدارک مورد نیاز که سازمان مالیاتی درخواست نماید .
 
 
در خصوص سایر موارد ثبتی و حقوقی از جمله دفاتر پلمپ ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی  با کارشناسان ثبت بینش تماس حاصل نمایید.
 
مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی جدید
ورود به پایگاه اینترنتی http://www.tax.gov.ir
انتخاب گزینه ی ثبت نام الکترونیکی شماره اقتصادی
انتخاب  گزینه ی سامانه ی پیش ثبت نام دریافت کد اقتصادی
ورود اطلاعات اولیه و ذخیره آنها
ثبت نام و درج نمودن دقیق نشانی و کد پستی ( پس از این مرحله ، چند روز بعد ، پاکتی حاوی اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز ورود توسط سازمان مالیاتی دریافت خواهید نمود )
تکرار مراحل ۱ و ۲
حال می بایست بر روی ثبت نام شماره اقتصادی کلیک کنید و بر اساس اسناد قانونی و ثبتی اطلاعات مورد لزوم تکمیل شده و ذخیره گردد .
 در این مرحله در صورت آنکه مشکل وجود نداشته باشد ، کد اقتصادی جدید صادرمی گردد .
جهت پیگیری کد اقتصادی ثبت شده ، هر چند روز یکبار:
مراحل ۱ و ۲ را تکرار نموده
انتخاب گزینه ی ( پیگیری سریع وضعیت ثبت نام کد اقتصادی )
نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و از آخرین وضعیت کد اقتصادی مطلع می گردید
در صورت اعلام مشکل توسط سامانه ، می توان آن را رفع نمود.

 
ارتباط با ما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۱:۴۰ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی
Home  کارت بازرگانی
اخذ کارت بازرگانی
امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید کارت بازرگانی فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .
کارت بازرگانی
کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .
 
 

 
موارد استفاده کارت بازرگانی
 ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
 انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
 صادرات محصولات مجاز.
 ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین
مزایای داشتن کارت بازرگانی
 نظم دادن به فضای اقتصادی.
 طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
بهره مندی از یارانه صادرات
 ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.
 
 
 
 
 
مدارک کارت بازرگانی

 
 
مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی
1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبتب شرکت و روزنامه رسمس تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:
– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.
 
 
مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی
1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گئاهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگان
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:
– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان درس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.
 
 
هزینه کارت بازرگانی
همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، هزینه کارت بازرگانی بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید
 
 
 
ارتباط با ما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۰:۳۴ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

شرکت رتبه دار

شرکت رتبه دار
Home  شرکت رتبه دار
شرکت رتبه دار
برای افرادی که فرصت کافی برای ثبت و رتبه بندی شرکت خود را ندارند ، خرید شرکت آماده واگذاری ،‌ می‌تواند مناسب ترین و سریع ترین راه باشد. در این مقاله به مزیت های خرید شرکت رتبه دار و همچنین صحبت درباره قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار خواهیم پرداخت.
 
 

مزیت های شرکت رتبه دار
افرادی که قصد خرید یا فروش این گونه موسسات و شرکت ها را دارند ،

قبل از خرید و فروش خود شرکت و یا خرید و فروش رتبه بندی آن شرکت می بایست اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایند.

بدین ترتیب بدون صرف هزینه و زمان زیاد به نتیجه دلخواه خود در کسب و کار خواهد رسید.

خرید و فروش شرکتها خصوصا شرکت رتبه دار ، مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

صرفه‌جویی در زمان بعلت حذف مراحل ثبت شرکت ، دریافت شماره اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده و دیگر مراحل ثبتی
استفاده از شهرت و سابقه شرکت به ثبت رسیده
تعلق یافتن تمامی امتیازات شرکت به خریدار (شامل دارایی‌ ، سهام و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
شرکت کردن در مزایده و مناقصه‌ها بدون اتلاف زمان
نیاز به گواهی عدم سو سابقه نمی باشد
خرید شرکت رتبه دار
چنانچه قصد خرید و یا فروش شرکتی که قبلا ثبت شده‌ را دارید و میخواهید برای آن اقدام نمایید ،

رعایت موارد ذیل ضروری می باشد:

توجه به نوع شرکت : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی عام و…
دقت در پایه‌‌ رتبه شرکت : گرید شرکت
توجه به مواردی از قبیل:  مدت زمان احداث شرکت ، مکان شرکت ، میزان کارکرد آن
اطلاع از آنکه داری کد اقتصادی هست
داشتن یا نداشتن بدهی مالیاتی شرکت
 

 
قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار
برای خرید و فروش یک شرکت رتبه دار نمیتوان قیمت مشخصی را در نظر گرفت.

قیمت شرکت ثبت شده به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم وابسته است.

قیمت شرکت رتبه دار با قیمت شرکت بدون رتبه بندی بسیار متفاوت است.

قیمت جهت نقل و انتقال شرکت آماده بشکل توافقی و با توجه به نظر خریدار و فروشنده تعیین می شود .
 
 
در صورت اطلاعات بیشتر در خصوص نقل و انتقالات و هزینه خرید و فروش شرکت رتبه دار

و همچنین دیگر مسائل ثبتی و حقوقی از جمله :

ثبت برند ، ثبت تغییرات و دفاتر پلمپ

با کارشناسان و متخصصان بینش ثبت تماس حاصل نمایید. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۹:۴۵ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

رتبه بندی

رتبه بندی
Home  رتبه بندی
رتبه بندی
شرکت ها به جهت آنکه بتوانند با موسسات بزرگ و شرکت های دولتی قرارداد ببندند ، می بایست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان های بزرگ دولتی با شرکت هایی که رتبه ندارند، وارد معامله نمی شوند. بنابراین تامین مهندس رتبه بندی که در این امور تبحر و دقت لازم را دارد برای شرکت لازم است.
 

 
معنی رتبه بندی
یکی از کارهایی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر عهده دارد :

رتبه بندی و مشخص کردن صلاحیت دست اندرکاران نظام فنی و اجرایی در داخل کشور می‌باشد.

رتبه بندی در واقع معیاری است که بر طبق قوانین تدوین شده و به ازای احراز شرایط لازم از طرف این نهاد

برای فعالیت شرکتها در نظر گرفته می‌شود.

رتبه بندی شرکت ها در اصل به معنی :

نوعی معیار تشخیص صلاحیت برای بررسی توان مالی و فنی شرکت ها است

که بر اساس قوانین و ضوابط های مصوب هیئت وزیران و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور صورت می گیرد

تا از طریق این دسته بندی مخاطبین این شرکت ها بتوانند با توجه به نوع پروژه مخاطب خود را به بهترین نحو انتخاب نمایند.

دسته بندی شرکت ها از نظر سازمان فنی و عمران استاندارد :
شرکت هایی که به آن ها پیمانی گفته می شود.

شرکت هایی که به آن ها مشاور گفته می شود.
 
تامین مهندس رتبه بندی
تامین مهندس رتبه بندی و امتیاز آور  :

شرکت هایی که قصد دریافت رتبه پیمانکاری یا اخذ رتبه مشاور را دارند می بایست نیروهای امتیاز آور داشته باشند.

نیروی امتیاز آوردر واقع افراد و مهندسانی هستند که مدارک دانشگاهی در رشته مورد درخواست را دارا هستند.

همچنین این مهندسان می بایست قبلا سابقه کاری در همان حوزه را داشته باشند.

سوابق کاری مهندس امتیاز آور همان ” فعالیت در یک شرکت رتبه دار ” است.  بصورتی که هم نقش اصلی در انجام پروژه ها داشته و هم از طرف شرکت بیمه تامین اجتماعی داشته باشد.

بنابراین شرکتهای جدید که میخواهند گرید دریافت کنند :

مستلزم داشتن حداقل مهندس با سابقه بیمه از شرکت رتبه دار باشند درهیئت مدیره خود باشند.

فواید رتبه بندی شرکت ها
شرکت پیمانکاری برای حضور در مناقصه دولتی باید گواهینامه صلاحیت پیمانکاری داشته باشند.
سرمایه گذار با اطلاع از رتبه بندی موسسات و وضعیت فنی و مالی آن ها می تواند جهت انتخاب شرکت مناسب برای پروژه ها تصمیم بهتری را اخذ نماید.
رتبه بندی شرکت ها در صنعت های مختلف می تواند دید جامعی از شرایط شرکت های گوناگون نسبت به یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن ها باشد.
هر شرکتی برای قراردد با شرکت های بزرگ و  دولتی نیاز به رتبه بندی دارند .  یعنی شرکت ها و ادارات دولتی حق بستن قرار داد با شرکت هایی که رتبه بندی نشده اند را ندارند.
 
 

مهندس رتبه بندی
به جهت آنکه بتوانید رتبه پیمانکاری در یک رشته را بگیرید می بایست :

یک نفر مهندس امتیاز آور با 7 سال سابقه بیمه که 36 ماه اخیر آن را طی مدت 4 سال آخرگرفته باشد ، در هیئت مدیره خود در شرکت باشید.
نکته :

درصورتیکه شرکت درخواست کننده دریافت رتبه پیمانکاری در دو رشته باشد :

وجود دو مهندس امتیاز آور با دو رشته درخواست شده با حداقل 3 سال سابقه بیمه لازم است.

جهت تامین مهندس رتبه دار با ما تماس بگیرید .

برخی مدارک جهت کسب رتبه بندی
کد اقتصادی
تصویر شناسنامه به انضام توضیحات آن
آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی
فتوکپی هر دو طرف کارت ملی
کپی مدارک تحصیلی
کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه
مهر شرکت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۳۹ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت تغییرات

ثبت تغییرات
Home  ثبت تغییرات
ثبت تغییرات
 

تغییرات پس از ثبت شرکت
صاحبان شرکت های ثبت شده، ممکن است پس از ثبت به دلایل مختلف تصمیم بر تغییراتی در مواردی از اساسنامه و یا هر مورد دیگری بگیرند. نحوه ثبت تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات موضوع مورد بحث این مقاله ی ثبت بینش می باشد. از اینکه با ما همراه می شوید بسیار خرسندیم. این تغییرات و تصمیمات می بایست حتما به ثبت برسند. در ثبت تغییرات ، مراتب به اطلاع اداره ی ثبت شرکت ها خواهد رسید و در ذیل ثبت اولیه به ثبت رسیده آگهی می شود.
 
 
 

انواع تغییرات شرکت
-تغییرنام شرکت
-تغییر موضوع فعالیت
-تغییر نشانی
-افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه
-تبدیل سهام به بی نام و بانام
-تغییر در تعداد مدیران شرکت
-تغییر در حقوق نوع خاصی از سهام
-تمدید هیئت مدیره بازرسین
-ورود و خروج در مسئولیت محدود
-تغییر تابعیت شرکت
-اصلاحات ماده اساسنامه ( حق امضا – تعداد اعضای هیئت مدیره – تصویب اساسنامه جدید و…)
در تمامی موارد ذکر شده ثبت تغییرات الزامی می باشد.

 
 
نحوه ثبت تغییرات شرکت
1-تحویل کار پس از انعقاد قرارداد توسط واحد حسابداری در اکسل
2- تماس با مشتری در صورت شلوغ بودن بین یک ربع تا ۲۰ دقیقه زمان دارید برای تماس با مشتری برای معرفی خود و دریافت مدارک مورد نیاز تغییرات
3- مدارک مورد نیاز
4- پس از دریافت مدارک ، جهت اطمینان از آخرین تغییرات شرکت از پایگاه اینترنتی روزنامه رسمی به قسمت آگهی های قانونی رفته و با استفاده از شماره ثبت شرکت ، اطلاعات را استخراج می کنیم.
5- پر کردن فرم مهربان ارجمند با توجه به نوع درخواست مشتری و اطلاعات به دست آمده
6-تنظیم صورتجلسه با توجه به فرم مهربان ارجمند و چک کردن کد ملی افراد از روی مدارک شناسایی
7-بعد از تنظیم و فرستادن صورتجلسات برای مشتری و تاکید کردن بر اینکه مشتری با دقت صورتجلسه را بخواند و در صورت تایید از هر صورتجلسه ۳ نسخه کپی گرفته شود و توسط افرادی که اسمشان در صورتجلسه است به امضا برسد.
8- پیگیری کردن جهت اینکه صورتجلسات و امضاهای لازمه انجام پذیرفته یا خیر

نکته
*در صورت به امضا رسیدن، نخست باید بررسی که وکیل قانونی برای آن درنظر گرفته شه یا خیر
*چنانچه شرکت در شهرستان باشد وکیل لازم ندارد. اگر شرکت در تهران باشد وکیل نیاز دارد.
9-پس از چک شدن وکالت نامه مهربان ارجمند + تاییدیه صورتجلسه + پوشه زرد رنگ به نشانی پستی متقاضی ارسال می گردد. متقاضی می بایست آنرا امضا نماید. این نکته قابل توجه است که حتما می بایست وکالتنامه را یکی از سهامداران امضا کند.
10-در صورت تکمیل مدارک ، در سامانه ir . sherkata رسید زده می شود. سپس به اداره ثبت شرکتها ارسال می گردد.
11-پس از پست ، از طریق شماره پیگیری که سامانه در هنگام رسید زدن داده است ، بررسی می کنیم که کار تا چه مراحلی طی شده است.
12- چنانچه کار آگهی شده بود حتما پیشنویس آگهی را با صورتجلسه چک میکنیم. سپس برای وکیل ارسال میکنیم، تا مهر برجسته به دست ما برسد.
13- بعد از ارسال مهر برجسته ، در واقع کار به اتمام رسیده است.
14-چنانچه در طی مراحل ، نقصی وجود داشته باشد و یا به هر دلیلی رد شود، می بایست رفع نقص صورت گرفته و مجدد به اداره ارسال شود.
 
 
 
مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت
 
کپی اوراق ثبتی
ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهم سهامداران
کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضا و سهامداران
کپی از کلیه آگهی های تغییرات انجام شده و به ثبت رسیده
طبق دستورالعمل اداره ثبت شرکت ها ، شرکت موظف است قبل از اقدام به تغییرات جدید ، آخرین تغییرات انجام شده را در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار درج نموده باشد.
روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار آخرین تغییرات شرکت

 
 
در این بخش به مراحل و مراتب ثبت تغییرات برخی از تغییرات رایج شرکت ها اشاره می کنیم
 
مراحل ثبت تغییرات نام شرکت با مسئولیت محدود
_ تشکیل دادن مجمع عمومی فوق العاده.
_ تنظیم صورت جلسه و امضای همه شرکا با قید مقدار سهام در شرکت.
_ انتخاب اسامی اعضای هیأت ناظر در صورتجلسه چنانچه تعداد شرکا بیشتر از 12 عضو باشد.
_ امضای صورت جلسه توسط هیأت ناظر.
_ مراجعه ی یکی از شرکا یا نماینده قانونی شرکت به واحد تعیین نام اداره پس از یک ماه.
_ به ثبت رسیدن آگهی پس از تعیین اسم و اخذ موافقت مسئول مربوطه.
مراحل ثبت تغییرات نام در یک شرکت سهامی خاص
_ تشکیل دادن مجمع عمومی فوق العاده.
_ تنظیم صورت جلسه و امضای هیأت رئیسه.
_ انجام تشریفات دعوت بر طبق اساسنامه شرکت و قانون تجارت .
_ ارائه اصل صورت جلسه و لیست اسامی دارندگان سهام حاضر و با امضای آن ها به اداره ثبت شرکت ها .
_ پرداخت حق ثبت تغییرات نام و ارائه فیش به اداره ثبت شرکت ها.
_ تحویل نسخه اصلی روزنامه ی شامل آگهی دعوت و مجوز دریافت گردیده به اداره ثبت شرکت ها.
_ تأیید نمودن اسم انتخاب شده از طرف مسئول تعیین نام اداره ثبت شرکت ها پس از تحویل مدارک.
 
هزینه ثبت تغییرات
۱- نوع تغییرات شرکت معین کننده تعداد صورت جلسه ها و هزینه ثبت تغییرات شرکت است.

تنظیم نمودن هر صورت جلسه و ثبت کردن آن در پایگاه اینترنتی و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی با توجه به سیاستهای قیمت گذاری مراکز ثبتی متفاوت است.

اما بصورت معمول حدود ۳۰۰ الی ۴۵۰ هزار تومان به بالا می باشد.

۲- هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت که بصورت میانگین ۸۰ هزار تومان است.
 
 
 
جهت مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت در خصوص انواع تغییرات ثبتی ، کارت بازرگانی ، کد اقتصادی

و سایر خدمات حقوقی و ثبتی با متخصصان موسسه ثبت بینش تماس حاصل نمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۱۵ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت برند

ثبت برند
Home  ثبت برند
ثبت برند
طبق تبصره 1 قانون ثبت علایم تجاری و اختراعات ، مصوب اول تیر 1310 ، ثبت علامت در ایران اختیاری است. مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار داده است. اما به علت مزایایی که دارد ، تجار و شرکت های تجاری ترجیح میدهند، علائم خود را ثبت نمایند.  در ادامه به نکات مهمی در خصوص تعریف و قوانین علامت تجاری و همچنین استعلام ثبت برند اشاره خواهیم کرد. در خصوص هزینه ثبت برند نیز با ثبت بینش تماس حاصل نمایید.
 

 
برند چیست
برند یا نشانه یا علامت تجاری با هدف متمایز کردن کالا و خدمات شما ،

با کالا و خدمات سایر رقبای شما بکار گرفته می شود.

در کشور ما این کلمه به خدمت و یا محصولی گفته می شود که

اعتبار و جایگاه اجتماعی داشته باشد.

در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که به مراتب دارای

وجه و قدرت اجتماعی بالاتری بوده و افراد نسبت به آن ها حس اعتماد داشته باشند.

نخستین گام در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی

به این اعتماد در تجارت تعهد و شتاب می بخشد.

طبق قانون تنها در صورت ثبت برند و علائم تجاری،

شخص و یا شرکت حق انحصاری به دست می آورد

که توسط آن می‌تواند از عرضه و پخش اجناس مشابه به وسیله افراد دیگر

تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده‌ای مشابه علامت تجاری شما

هستند جلوگیری نماید.

قوانین و ممنوعیت های ثبت برند
ثبت برند تجاری با توجه به قوانین هرمکانی شرایط و محدودیت های خاص خودش را دارد
واژه های انتخابی عام و توصیفی نباشند .
خلاف نظم عمومی و اخلاق و گمراه کننده نباشد .
تشخیص کالاها یا خدمات تولید شده از کالاها و خدمات تولید شده ی دیگر امکان پذیر نباشد.
از نظر خصوصیات و شرایط جغرافیایی مراکز تجاری و عموم را گمراه نکند.
مانند آن یا مشابه وجود نداشته باشد.
برای ثبت برند تاریخ تقاضای ثبت آن هم بسیار مهم است.اگر یک برند تجاری هم زمان دو متقاضی برای ثبت داشته باشد متقاضی ای که تاریخ تقاضای آن ارجعیت داشته باشد اجازه ی به ثبت رساندن آن را دارد.
استعلام ثبت برند
به دلیل تنوع برندهای ثبت شده در ایران و خارج از ایران برای ثبت علامت تجاری لازم است که قبل از ثبت، استعلام صورت پذیرد.

به این صورت به متقاضی میزان درصد تایید علامت مورد نظراعلام می گردد و او می تواند از اسامی ، طرح ها و شکل های برندهایی که قبلا به ثبت رسیده به همراه نوع کالا یا خدمات و طبقه ی ثبت شده در آن اطلاع پیدا کند.

این امر همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه به دلیل عدم رد برند را بدنبال خواهد داشت.
 

 
مراحل ثبت برند
شروع کار ←  انعقاد قرارداد ← وارد کردن اطلاعات در اکسل ← تماس با مشتری جهت معرفی ←  دریافت مدارک از مشتری ←

ثبت اطلاعات در سامانه ← گرفتن گواهی امضا از مشتری جهت تایید حساب کاربری ←  چک شدن اظهارنامه توسط چهار کارشناس ←

در صورت اخطار نشابه باید مجدد از مشتری نام جدید گرفته شود و مجدد اظهارنامه زده شود ← به غیر از اخطار تشابه بقیه ی اخطار ها

تا ۳۰ روز پس از تاریخ اخطار باید رفع اخطار شود. در صورت عدم رفع اخطار پس از ۳۰ روز میشود در سامانه یک بار استمهال زد.

استمهال به معنی گرفتن مجدد وفت ۳۰ روزه جهت رفع اخطار می باشد ←  در صورت تایید چهار کارشناس رسیدن به مرحله ی پیش نویس آگهی ←

  مراجعه حضوری به اداره به همراه مشتری جهت تشکیل پرونده ی فیزیکی ←  پرداخت روزنامه اول از تاریخ پیش نویس آگهی ۱ الی ۳۰ روز فرصت

برای پرداخت روزنامه اول می باشد. در صورت عدم پرداخت روزنامه پس از ۲ روز میشود در سامانه یک بار استمهال زد. ←  پرداخت حق الثبت ←

پرداخت روزنامه دوم ۱۰ روز پس از تاریخ پرداخت حق الثبت مراجعه حضوری به اداره به همراه مشتری جهت گرفتن سند←

  تحویل سند به حسابداری جهت تسویه ←  پایان کار
 
مدارک مورد نیاز
 
مدارک مورد نیاز جهت علامت تجاری شرکتی :
کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل همه اعضا
نمونه علامت درخواستی 10 عدد ، 6 در 6 سانت
روزنامه ثبتی یا آگهی روزنامه تغییرات شرکت برابر اصل
جواز کسب یا پروانه بهره برداری یا جواز تولید یا جواز تاسیس جوایز صنایع
درصورتیکه حرفی لاتین باشد کارت بازرگانی نیاز است
مدارک مورد نیاز جهت علامت تجاری شخصی :
کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی برابر اصل
نمونه علامت درخواستی 10 عدد 6 در 6 سانت
جواز کسب یا پروانه بهره برداری یا جواز تولید یا جواز صنایع یا جواز تاسیس برابر اصل
درصورتیکه علامت لاتین باشد کارت بازرگانی لازم است
 
هزینه ثبت برند
بخشی از هزینه ثبت برند به قسمت پرداختی های دولتی و فیش های واریزی مربوط می شود.

مثلا هزینه ثبت اظهارنامه برند  که با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن آن متغییر می باشد.

تعداد کالاها یا محصولات درخواستی و طبقات مورد تقاضا نیز در میزان این هزینه تاثیرگذار هستند.

هزینه دیگر مربوط به مرحله بعد از تایید اظهارنامه و آگهی نوبت اول است.

قابل ذکر است که تاخیر در تادیه هزینه آگهی روزنامه رسمی نوبت اول باعث رد شدن برند می شود.

هزینه دیگر در خصوص روزنامه رسمی دوم است که بعد از 30 روز که از تایید آگهی نوبت دوم گذشت، صورت می گیرد.
 
 
متخصصان، مشاوران و کادر باتجربه و زبده موسسه ثبت بینش

همواره در خدمت شما متقاضیان گرامی در خصوص تمامی مسائل حقوقی ثبتی از قبیل :

ثبت شرکت ، شرکت رتبه دار ، دفاترپلمپ ، کد اقتصادی ، ثبت تغییرات و … خواهند بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۷:۳۶ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت شرکت

ثبت شرکت
Home  ثبت شرکت

ثبت شرکت
در مطلب پیش رو نحوه ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت و همچنین هزینه ثبت شرکت را عنوان می داریم.
شرکت ها از 2 یا چند موسس ، شریک یا صاحبان سهام با هدف هایی خاص و مشترک تشکیل می شوند و به فعالیت های تجاری، فرهنگی و اجتماعی می پردازند. شرکت ها انواع مختلفی دارند که مطابق اساسنامه و همچنین براساس نوع آن، سود حاصل شده میان اعضا تقسیم می گردد.

انواع شرکت
همانگونه که عنوان گردید شرکت ها انواع مختلفی دارند. چند مورد از انواع شرکت در ایران بصورت زیر می باشد:
سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، مختلط سهامی، نسبی، تعاونی، تضامنی، غیرسهامی، دانش بنیان و…

قابل ذکر است که هزینه ثبت شرکت ها برای هر کدام از موارد بالا متفاوت است.
 
 
 
 
ملزومات ثبت شرکت بصورت زیر می باشند :
 
مدارک لازم
تهیه اظهارنامه در دو نسخه
– تهیه اساسنامه در دو نسخه
– تکمیل نمودن فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی و نیز قبض واریزی.
– اصل گواهی بانکی مبنی بر تادیه سرمایه تعهدی که حداقل 35 درصد سرمایه می باشد همراه با فیش واریزی.
– اصل جواز فعالیت از مراجع مربوطه درصورتیکه ثبت موضوع به مجوز نیاز داشته باشد.
– کپی برابر اصل مدارک احراز هویت صاحبان سهام، مدیران و بازرسین
– اصل گواهی عدم سو سابقه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسین
– صورت جلسه مجمع عمومی موسسین (دو نسخه)
– صورت جلسه هیات مدیره تکمیل گردیده (دو نسخه)
– اصل وکالت نامه وکیل دادگستری( اگر ثبت شرکت توسط نمایند قانونی شرکت انجام گرفته باشد.)
نام شرکت
جهت ثبت شرکت انتخاب نامی که دارای ویژگی های زیر باشد الزامی است:
_ اسم انتخاب شده ریشه فارسی داشته باشد.
_ پیش از این به ثبت نرسیده باشد.
_ از نام های خاص نباشد .
_ حداقل 3 سیلابی باشد.
_ لاتین نباشد.
_ بر خلاف شئونات اسلامی و نظم عمومی نباشد.
 
 
مراحل ثبت شرکت
_مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و تکمیل فرم های مربوطه.
۱ – در فرم مختص به نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخابی را وارد نمایید.
۲ – مدت زمان و همچنین موضوع فعالیت و آدرس شرکت سرمایه شرکت قید گردد.
۳ – تعیین سمت و نام شرکا و سهام هر یک.
۴ –  چنانچه شرکت دارای شعبه باشد معرفی مشخصات شعبه.
۵ –  بعد از تایید شدن اطلاعات می بایست اساسنامه و شرکت نامه در سایت بارگذاری شود.
۶ – پس از طی این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکت ها از شما بخواهد مدارک را برای آن ها ارسال نمایید.
۷ – بعد از تایید مدارک، شماره ثبت شرکت به شما داده می شود. حال باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید . قابل ذکر است که در آگهی می بایست اطلاعاتی درباره نام شرکت، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این قبیل مطرح گردد.
 
 
 
 
هزینه ثبت شرکت
همانطور که عنوان شد ، هزینه ثبت شرکت برای هر یک از انواع شرکت متفاوت است. ولیکن مواردی را که باعث تفاوت هزینه در ثبت شرکت ها می شود را در زیر عنوان می داریم :

☚ هزینه تعیین نام

☚ هزینه پستی ثبت شرکت

☚ هزینه حق الثبت

☚ هزینه درج در روزنامه محلی

☚ هزینه پاکت ، پوشه و دیگر متعلقات پرونده

☚ هزینه روزنامه رسمی کل کشور

☚ هزینه پلمپ دفاتر تجاری

☚ هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی
 
 
 
 
جهت اطلاع از هزینه های دقیق ثبت شرکت و دیگر مباحث مربوطه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
همچنین شما را به مطالعه ی مقالات ثبت برند ، اخذ کد اقتصادی ، اخذ کارت بازرگانی دعوت می کنیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۶:۳۶ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)